Zong_zui Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Haar Fastnat på ett ställe när man möter Hyp.... nånting med Ron... man ska rädda Neville från en sengångare.... jag har kommit in i ett rumm som jag inte kommer ut frånn... det finns raketer där inne som man inte kan göra nått med... har försökt att blena dem men vet inte om jag gör rätt och har försökt att tända den där saken... hur göra man!!??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 ?? Du jag vet inte men prova och läsa manual / spel kontroller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 ingen aning´men vad tycker du om spelet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zong_zui Skrivet 20 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 MEEEN håll dig till ÄMNET! :bah: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 förlåt men jag bara undra.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zong_zui Skrivet 21 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 men jaja.... försök att hjälpa mig istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 men jag vet ju inte... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Får man fråga om spelet e bra ? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Får man fråga om spelet e bra ? :rolleyes: det va ju precis det jag frågade..så blev han sur.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zong_zui Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 jaja.... har ändå klarat ut det nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 jaja.... har ändå klarat ut det nu man borde väl få fråga om det är bra.......... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Haar Fastnat på ett ställe när man möter Hyp.... nånting med Ron... man ska rädda Neville från en sengångare.... jag har kommit in i ett rumm som jag inte kommer ut frånn... det finns raketer där inne som man inte kan göra nått med... har försökt att blena dem men vet inte om jag gör rätt och har försökt att tända den där saken... hur göra man!!??? Det står en bok till höger läs den så lär du dig lumos. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg