Black Shadow Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 (redigerat) I bomberman hero har jag kommit till första banan på planet 4, men jag kan inte få den figuren man rider på att hoppa jättehögt, så jag kan inte komma vidare. I diddykong racing var hittar man nyckeln i vattenvärlden? Har finkammat alla banor (tror jag :huh: ), utan att hitta den! VAR VAR VAR :( Redigerat 19 Augusti 2004 av Zamizam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 20 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Snälla svara jag har fastnat på grund av detta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 dem spelen är inte så värst populära inom N64.. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 21 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Det finns väl NÅGON annan än jag som spelat det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkDragoon Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Den finns vid den där vatten banan vet inte vad den heter men bakom en klippa i vattnet tror det är båt banan där man kör upp för en ramp och kommer upp på båten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Man ska plinga i en klocka så en bro fälls upp sedan ska man köra upp med raket fart till ett litet rum och ta nyckeln Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 21 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 (redigerat) Den klockan har jag plingat i men var är bron? Och du menar den banan där man kör upp på en val? Redigerat 21 Augusti 2004 av Zamizam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 21 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Hallå är nån där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 NEJ det är massa träd i vattnet så är det ngt slott eller något Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda_master Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Bron finns bakom dig när du pinglat i klockan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 21 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Ska jag då backa eller ta det i nästa varv?? :huh: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Hallååå är det nån där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg