WASD Skrivet 20 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Var kan man köpa ActionReplay?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 I GAME! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Kan man få den i fire red/leaf green vad jag har sett får man den i ruby/sapphire om man har vunnit något i pokemon coluseum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Deoxys e på en ö som man behöver en grej som nintendo ger ut för att komma till... Typ som eon ticket... och jag har Deoxys och CHimecho ja alla 202 och man kan köpa AR på www.cd-wow.se :) billigare än game iaf! 399 på game och 259 på cd-wow :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 vart köpte du din Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Jag hitta också denna bilden så Deoxys bilden kan vara falsk. Den är INTE falsk. Man behöver Eon ticket (som jag har :P ) för att komma dit sen kan man fånga Latias/Latios beroende på vilket spel man har ;) Ruby: Latias Sapphire: Latios. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Nej tvärtom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 På Ruby hittar man Latias och Sapphire Latios i Southern Island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Konstigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst shelgon Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 viken kåd använde du för att få deoxy med action replay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 viken kåd använde du för att få deoxy med action replay Kolla på http://www.codejunkies.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 På Ruby hittar man Latias och Sapphire Latios i Southern Island Southern Island? jag har alltid undrat var de ligger nånstans... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg