Gäst Gollum Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 vilket är erat favoritlag i elitserien i hockey.mitt favoritlag är ju själklart Frölunda Indians HC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 färjestad är mycket bättre fast i NHL slår New Jersey alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 colorado Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 :new_squarecycle: [/size]DJURGÅRDEN är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dagis_barn Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 hallå....FRÖLUNDA!!!!!!i NHL e de ju TORONTO som äger ju :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
new jooles Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 BRYNÄS ÄGER!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 Zero hur gick d mot Leksand senast jo vart d inte 4-3 till Leksand. Tokiga masar för vi älskar Leksand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 :new_squarecycle: [/size]DJURGÅRDEN är bäst! Kan bara hålla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucius Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 är man från linköping så finns det bara ett lag......L Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 det finns bara ett vettigt lag i elitserien FÄRJESTAD BK(det var därför jag jag hette FBK förut) Fast Linköping är också bra. leksand och specilelt frölunda suger. kom inte och säg hur gick det för färjestad mot leksand sist.leksand hadde bara tur. hahaha.... Frölunda förlorade mot linköping med 0-3 alla har ju fel om bästa laget i NHL det är ju solkalart MINNESOTA dem slog ut Colorado förra sesongen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 Frööluundaa! They rules!!! Med detta menar jag att jag hejar på Frölunda Indians, men dem har börjat förlora, så dem får skärpa sig nu! Om det ska bli nåt SM-Guld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 det finns bara ett vettigt lag i elitserien FÄRJESTAD BK(det var därför jag jag hette FBK förut) Fast Linköping är också bra. leksand och specilelt frölunda suger. kom inte och säg hur gick det för färjestad mot leksand sist.leksand hadde bara tur. hahaha.... Frölunda förlorade mot linköping med 0-3 alla har ju fel om bästa laget i NHL det är ju solkalart MINNESOTA dem slog ut Colorado förra sesongen färjestad förlorade mot djurgården idag :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.