Shadowbeing Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Man hejar ju på det laget man tycker bäst om!! Jo och d e därför du hejjar på Leksand va??? Ja, det är ju självklart!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 lätt fett Djurgården :new_snipersmilie: :1_15firing: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 MODO Hockey. MODO Hockey är känt för att de bl.a fostrat två av Världens bästa ishockeyspelare, Peter Forsberg och Markus Näslund. I NHL håller jag på Colorado Avalanche. Håller även en tumme för Vancouver Canucks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 ElitSerien:Södertälje Sport Klubb National Hockey League:Detroit Redwings (delvis) Mest Colorado Avalanche Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Själv bor jag i Värmland, men jag håller ju inte på FBK, för jag är född i Örnsköldsvik där MODO Hockey kommer ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 :new_squarecycle: [/size]DJURGÅRDEN är bäst! Kan bara hålla med. hur dum får man vara??frölunda!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Modo Hockey hejar jag på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Modo Hockey hejar jag på! Bra att det finns några smarta här i alla fall :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.