diablofire Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Är KH svårt?? :blink: Jag är i Halloweentown Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 nja,sådär tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 20 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 ja men de är ju lätt me guide men om man inte använder de så på hard är de inte så lätt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Hur kan du fråga om det är svårt när du har kommit ganska långt ;) Tänk efter.. Dom andra uppdragen? Var dom svåra? Om dom var det så är nog säkert dom andra för dig men behöver du hjälp med spelet eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 aa men dt e itne svårt... om du itne tar hard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Jag klarade det på expert på 8 dagar så nej det är inte så svårt nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 21 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Jag förstår inte hur bra man kan vara... 8 dagar på expert ja har hållit på i en månad på normal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 aa då måste han ha suttit varje dag utan o gö nånting annat.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Typ ja men gissa om det va jobbigt ^_^ jag blev helt wacko :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 nåja, LITE svårt ska det väl vara... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 21 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 De är ju inte kul om de är för lätt men de ska inte va nästan omöligt heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Det ska vara klruigt.. Men man kan ju annars fråga här på internet om man fastnar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg