thps4 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 tjaabbaaaaaaaaa :rolleyes: vad ska man göra i kiriki village eller vad det heter när man är vuxen??? vattnet i brunnar är ju borta men jag kommer ingen vart där nere.. va snäll och hjälp mej... hehe ps. jag har lärt mej song or storms Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Fel forum... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Fel forum... fel forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 * flyttar till N64 * :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Jag fattar inet heller vad man ska göra när man är stor i Kakariko Village!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Ni ska inte göra nåt ni göra er till Lilla Link och gå till Kakariko Village efter att ha klarat Water Temple som stor å sjunga Song Of Storms som liten i Kakariko till snubben i huset med den snurrande saken,sen kommer det regna å vattnet i brunnen försvinner sen ska du ner i brunnen in till en grotta,där får du "Lens Of Truth" Men du kan sjunga låten innan Water Temple men LOF behövs inte föränn du kommit till nästa tempel efter Water.. :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 man kan annars gör Spirit temple innan Shadow.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Ja, men behövdes inte Hover Boots i Spirit temple. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 nix..men de är bra att ha...man behöver inte dem ändå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thps4 Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Ni ska inte göra nåt ni göra er till Lilla Link och gå till Kakariko Village efter att ha klarat Water Temple som stor å sjunga Song Of Storms som liten i Kakariko till snubben i huset med den snurrande saken,sen kommer det regna å vattnet i brunnen försvinner sen ska du ner i brunnen in till en grotta,där får du "Lens Of Truth" Men du kan sjunga låten innan Water Temple men LOF behövs inte föränn du kommit till nästa tempel efter Water.. fattar ingenting nån som kan förklara bättre? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Som liten gå in i väderkvarnen spela "song of storms" för killen där inne. (Brunnen töms) Klättra ner och utforska... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thps4 Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 brunnen är ju redan tömd!!!! det är bara en sten vägg som är i vägen där nere! och hur kan jag bli liten när jag redan är stor???????????????? tack.................................. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg