Speltok Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 e det nån som kör mini-z :gitarr: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 nej, har inte råd med det, men om jag hadde skulle jag köpa en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Speltok Skrivet 21 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 mini-z e en radiostyrd bil som är ca 16cm lång och går mellan 20-30km/h :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 varför e varje rad så bred? brukar inte vara så får inte plats på skärmen ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 nä men jag har en thunder tiger..en bränsledriven bil som går i 65km/h..riktigt fräck faktiskt.....den är i skla 1:10.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Jag har en batteri drinen bil som går i 13 km/h Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Speltok Skrivet 21 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 jag hadde ingen innan men nu köpte jag en idag(efter de andra inläggen) :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.