Pippo Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 (Halo_Master @ 01/09-2004 17:04:14) jag är inte negativ..... Du bara börjar att skriva sk*t saker...... Nää det gör jag inte du börjar lika mkt som jag !! sluta kom hit och tro att du e nåt........ <_< (don´t reply on this)Nu orkar jag inte bråka......... ;) hoppas verkligen att jag äger........ :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 (Pippo @ 01/09-2004 17:06:52) (Halo_Master @ 01/09-2004 17:04:14) jag är inte negativ..... Du bara börjar att skriva sk*t saker...... Nää det gör jag inte du börjar lika mkt som jag !! sluta kom hit och tro att du e nåt........ <_< (don´t reply on this) Nu orkar jag inte bråka......... ;) hoppas verkligen att jag äger........ :kung: en fråga... vänner istället för o bråka ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 okkkkkkiiiiiiiiii. man har ju typ rabblat upp allt om halo 2 nu. (back to topic) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 okkkkkkiiiiiiiiii. man har ju typ rabblat upp allt om halo 2 nu. (back to topic) Tack.. Ja det kan man lungt säga :) Hehe en fråga bara var var vi innan vi blev (off toppic) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tengel Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Legendary var la inget prob eller....... Det var ju lätt.... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Legendary var la inget prob eller....... Det var ju lätt.... :D ja och det är fakiskt ganska tråkigt nu men inte om man kör multi...... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg