ZANN0 Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 JAG STÖR MIG SÅ j*vla MYCKET PÅ ATT 98 % AV DEN HÄR SIDAN HANDLAR OM HUR MAN FÅR REGIROCK ETC MEN VA f*n ALLA ANDRA SIDOR ÄR JU FULL PROPPADE MED SÅNT OCKSÅ SÅ ALLA SOM BEHÖVER HJÄLP SNÄLLLLLA GÖR INTE NYTT ÄMNE BARA GÅT TILL FÖRRA SIDAN ELLER NÅTT FÖR JAG BARA ORKAR INTE TITTA IGENOM ALLA ÄMNEN OM HUR MAN FÅR REGIROCK ETC JAG MENAR HAR INGEN NÅT ANNAT SPEL LIKSOM POKEMON ÄR ROLIGT TILLS MAN KLARAT POKELIGAN EFTER DET SUGER SPELEN STENHÅRT FATTAR NI STENHÅRT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Jag stör mej oxå på d och Celebi!Alla frågar ju hur få man Celebi utan GS eller AR!Fast d redan finns massa ämne me d! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Ja, skit många nya iaf! Fast dom kanske inte fattar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Dom fattar inte att leta igenom d gamla inläggen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Jupp alla gör nya ämnen i pkmn det finns typ 600 om typ samma sak.... :bah: :medieval: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Jupp!Många vill veta om Mew oxå!Allså hur man fånga den utan GS och AR!Men Regi-grejerna e nog mest sen e d Celebi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 21 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 ja just det precis alla frågar om samma sak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg