Link_Cable Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Hej, jag hoppas att du som läser detta är en stor ac-f*n...? Jag har redan beställt det och får det den 24e september! :visslar: Bara 34 dagar kvar från o med idag...! :cool: Har ni kanske varit inne på nintendo vip´s sida som är en tidning kallad crossing guardian? Där kan man läsa mycket om spelet! Har ni tänkt på en sak? :rolleyes: Post kontorets personal består av två pelikaner... B) Ena heter Phyllis som kanske vissa av oss svenskar märkt... "PH" utalas ju "F"... Så då heter ju han Fyllis eller hur? :o hehe... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 jag ska nog köpa det spelet....jag gillar så barnsliga spel :D..det är ju positivt för då kan jag ju typ spela det.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Det e inte barnsligt bara stor fantasi! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 jag tycker det verkar helt värdelöst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Enligt mig verkar det vara über! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Döm aldrig ut det förrän ni spelat de ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Jag sa verkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Det verkar bra.... Särskilt det där med att det är samma tid som i verkligheten..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 jag tror det e rena slöseri med pengar att köpa detta spel :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Har faktiskt ingen aning om hur spelet kommer bli. Vet bara att det har stor fantasibredd vilket är positivt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Jag tycker saken med att man kan koppla ihop Gameboy Advancen och Gamecuben och designa egna mönster i Gameboyen som man sedan kan använda i kubeen på t.e.x ens kläder verkar rätt intressant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg