Hoppa till innehåll

Ninja Gaiden


TRETRION

Rekommendera inlägg

Använd ninpo attacken där Ryo får eldklot att flyga runt honom, då skadas monsteret om han försöker att slå bort dig och då kommer du lättare åt hans armar, hoppa sedan och försök att hugga av honom armarna.

han vet nog redan svaret men bra gjort.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så här gör iaf jag:

 

hoppar fram och gör flying swallow

efter 2-3 slag med den flyger en armen av. sen gör jag likadant mot den andre armen. sen sätter jag igång ninpon "fire wheels" och kör attacken

X, Y, X, X, X, X, den aircombon. Blir allt bra och man använder den ninpon samtidigt så tar det halva livet med lite tur ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så här gör iaf jag:

 

hoppar fram och gör flying swallow

efter 2-3 slag med den flyger en armen av. sen gör jag likadant mot den andre armen. sen sätter jag igång ninpon "fire wheels" och kör attacken

X, Y, X, X, X, X, den aircombon. Blir allt bra och man använder den ninpon samtidigt så tar det halva livet med lite tur ;)

den tar typ 1/3 av livet men jag tar också alltid Ninpon fire wheels mot han. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Pippo @ 30/08-2004 23:10:34)

så här gör iaf jag:

 

hoppar fram och gör flying swallow

efter 2-3 slag med den flyger en armen av. sen gör jag likadant mot den andre armen. sen sätter jag igång ninpon "fire wheels" och kör attacken

X, Y, X, X, X, X, den aircombon. Blir allt bra och man använder den ninpon samtidigt så tar det halva livet med lite tur ;)

den tar typ 1/3 av livet men jag tar också alltid Ninpon fire wheels mot han. ;)

Jupp samma här :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Halo_Master @ 31/08-2004 13:41:49)
(Pippo @ 30/08-2004 23:10:34)

så här gör iaf jag:

 

hoppar fram och gör flying swallow

efter 2-3 slag med den flyger en armen av. sen gör jag likadant mot den andre armen. sen sätter jag igång ninpon "fire wheels" och kör attacken

X, Y, X, X, X, X, den aircombon. Blir allt bra och man använder den ninpon samtidigt så tar det halva livet med lite tur ;)

den tar typ 1/3 av livet men jag tar också alltid Ninpon fire wheels mot han. ;)

Jupp samma här :D

jag tror dig inte........
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...