Gäst Tutankoopa Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Jag har en liten trevlig bil som ser ut som en zebra den går i 12 KM/H Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Jag har en radiostyrd bil,den ser ut som en teräng bil.Men jah har byggt om den till en sport båt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 jag har en bensindriven som går i 65 km/h :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Jag har en off-road bil som går i 25 p/h, jag har byggt en bana i skogen med gupp å lite som é rolig å köra i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.