Crazy_Geting Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 Jag har aldrig riktigt fattat va macintosh är för nått.. är de en typ motsats till Windows elle nått sånt..?? ja bara undrar!! :?: :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 Jag har aldrig riktigt fattat va macintosh är för nått.. är de en typ motsats till Windows elle nått sånt..?? ja bara undrar!! :?: :| Det finns redan en sån här tråd! Läs http://www.fuska.se/forum/viewtopic.php?t=1527 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 jag kan ju svara på din fråga ja det är motsatsen till pc :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 jag kan ju svara på din fråga ja det är motsatsen till pc :) Jag har en mac, så jag vet vad som är dåligt och vad som är bra med mac. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Det är en annan slags dator typ. Motsatsen till pc kan man nog säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Mac är bra till många saker, men PC är helt OK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 men mac e bättre till bilder och design... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 mac har börjat få ganska många spel en sak är att blizard alla deras spel komer till båda datorerna :) som du sa alex_rain mac är bra att göra filmer och jobb och grafick och alla möjliga skaer obs det var mac son gorde quic time :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 macintosh är bättre än pc på många sätt vi har 4 macar och en pc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 på vilket sät då om du är så bra jag ahr ju en själv då det dåligs är ju att den har inte så många spel men en sak är bra om man har ett spel från 93 och kan man spela det med os 9.1 det är bra men med pc om man måste ha 95 för ett spel så går det oftast intaatt spla med xp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Croon Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 på vilket sät då om du är så bra jag ahr ju en själv då det dåligs är ju att den har inte så många spel men en sak är bra om man har ett spel från 93 och kan man spela det med os 9.1 det är bra men med pc om man måste ha 95 för ett spel så går det oftast intaatt spla med xp Men Pc en typ en speldator och Mac e en arbetsdator...Har ni sett i filmer där har nästan alla en mac till sitt arbete..Men Pc e oxå en bra data :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 ja men mac ska få ganska många nya spel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg