RealCS_2 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 en stenålders dator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 tycker du det der är ju bara den snabaste datan men om du tycker det så får du vel tycka det :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 en stenålders dator du kanske inte vet det, men G5 är världens snabbaste dator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeeDee Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 en stenålders dator du kanske inte vet det, men G5 är världens snabbaste dator Japp, Jag har en G5:a Dubbel Proc. 2ghz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 önskar ja hade en :? vi har tre mac, alla från 96-97 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 en slags dator men sämre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alle Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 men mac e bättre till bilder och design... :D såå klart :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alle Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 en stenålders dator du kanske inte vet det, men G5 är världens snabbaste dator Japp, Jag har en G5:a Dubbel Proc. 2ghz :rolleyes: :o coolt jag har bara en emac Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 jag föredrar PC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 jag föredrar PC på vilka sätt föredrar du pc? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg