Kanji Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Jag har sett ( Och varit med om ) många gånger att man gör en avatar ( Banner os.v ) och sedan, i en annan tråd, så stjäl en annan ens bild och säger att det är den som har gjort den. Då detta kan leda till att poäng blir utdelade fel, så tycker jag att det skulle vara en lite bra regel... Jag vet nog några som skulle hålla med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Så du menar att man inte få ta andras ava/banners? Det är ju Copy-lagen om man nu skriver det. Om man nu inte så är det bra att fuska.se har en. Då kan man ju te.x kolla på datum inlägget är skrivet o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Japp, men det står ju inte på boardrules, så att vissa tror väl att det är okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Kanji, bra idé.. Admin borde skriva in det i board rules.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Tycker inte jag. Förut var det många som fick låna min förra avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Bra regel. och 0013 den gäller bara stöld inte när att man faktiskt får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Kunde väl Kanji skrivit det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Jag tycker det äör en bra idé Har inte haft Photoshop läönge och äöndå råkat ut fäör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Bra idé eller regel då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 men när du säger sno.. menar du då hela bilden (namn, bakgrund och objekt) eller bara bakgrunf och objekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 jupp, hela rubbet bara kopierat länken och klistrat in i en annan avatar tävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Har förekommit många gånger så jag tycker det är bra.. en av dom mest lätt avsöljade var när nån kopierade och klitrade in från en helt annan tävling med ett helt annat namn.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.