Tilda Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Hej jag har precis köpt gamecube och vill hälst ha Nintendo spel, för jag har ett playstation 2 också.Vilket spel tycker ni att jag ska köpa!? Skriv gärna hela namnet kan inte alla Förkortningar! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Super Smahs Bros Melee har fuska.se bästa omdömen. Jag har inte spelat det. Men har 2dosor om du ska ha extra roligt med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Super Mario Sunshine och StarFox Adventures är 2 roliga 1 player-spel... Super Smash Bros Melee föredrar jag om du vill spela Multiplayer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Om man vill spela singel: The Legend Of Zelda The WindWaker eller Star Fox Adventure. O man vill spela multi: Super Smash Brors Melee. Eller om man vill spela både och: F-ZERO GX. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 jag tycker du ska köpa Final Fantasy till GameCube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 asså det finns ju sååå många spel att välja på men jag e faktiskt lite sugen på Nått av Mario Party spelen ska jag köpa 4 eller 5!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 vänta tills mario party 6 kommer i år ellr köp marikart double dash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Bowser Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 multi player: Worms 3D, Godzilla: destroy all monster meele, super smash bros. meele, need for speed: hot pursuit 2 en player: Luigi's mansion, Zelda: the wind waker, star wars: rougs leader det e mina favorit spel och jag tycker du ska köpa nån av dom för dom e extremt roliga :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 ta nån sonic spel B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 hmm..lite svårt... Metroid Prime,Pokemon Colosseum eller shrek extra large Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 26 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 ok men vet nån när Mario Part 6 kommer då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Jag tror typ det kommer nästa år, eller kanske inte alls, det har inte ens släppts i Japan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg