Haggen Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 jaaa jag har både PoP och NG och båda är roliga även fast jag persoligen gillar PoP bättre en NG. CoR har jag faktiskt inte kört men jag har hört att det är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 NG e så jäkla kul asså ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 oo neej ! ett nytt spel ! :P maffia .. E det värt ? eller ska jag ta riddick pop eller ng istället :( .. alltså jag blir GALEN :P..vill ha råd med alllihop Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 oo neej ! ett nytt spel ! :P maffia .. E det värt ? eller ska jag ta riddick pop eller ng istället :( .. alltså jag blir GALEN :P..vill ha råd med alllihop Go for NG dude :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Så här blir det: 1.NG 2.The chronicles of Riddick: escape from buther bay 3.POP 4.Mafia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beava Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 :) Köp Need for speed Underground 2 eller Halo 2 när de kommer ut! gör så eller köp morrowind rpg game of the year edition ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkDragoon Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 jag tror Piretes of caribbean är rätt så roligt längtar själv tills jag får det B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 jag tror Piretes of caribbean är rätt så roligt längtar själv tills jag får det B) varning-det är värdelöst........ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 a det har jag provat.. så sämst.. bättre på datan ! .. köp det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 köp nåt annat isället..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 (redigerat) (beava @ 03/09-2004 17:36:14) :) Köp Need for speed Underground 2 eller Halo 2 när de kommer ut! gör så eller köp morrowind rpg game of the year edition ! eller så väntar du en månad och köper Fable ;) Redigerat 3 September 2004 av Ne0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 eller så väntar du en månad och köper Fable ;) gaah nu blir det ennu svårare .. :(.. jag får ta 1 av alla dom .. resten köper ja efter jul ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg