WASD Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 (redigerat) Hur får man Eon Ticket (utan ar & gs)???????????????????????????????????????????? Redigerat 22 Augusti 2004 av Ow123 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 utan gs med ar eller club nintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Man kan linka me en kompis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Linka me en kompis som ha Eon Ticket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Linka me en kompis som ha Eon Ticket! hur ska han få det då??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lilladam Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 först måste du aktivera MYSTERY EVENT. det gör du genom att, OBS du måste ha klarat pokemon ligan helst, iallafall fem gymledare. sen flyg till Petalburg och gå in i pokemon centret. prata med killen vid datorn och sej yes sen ska du leta tills du har hittat orden och skrivit dom i den här ordningen: "MYSTERY EVENT IS EXITING" spara och stäng av. och du har det på skärmen. contine, new game, option, mystery event, ha en kompis som också har detta och testa att ha linkcabel och gå in på mystery event tills du får det. eller stäng av båda spelen, stoppa i linkcabeln, sätt på spelen, gå till samma pokemon centrum och mixa skivor ADAM B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 ok tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egr0909 Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 jag får inte mystery events Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 ja har mystery event Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 det funkar ente.. mystery event är inte som på guld silver.. det är den låsta dörren på mossdeep! det tillhör E-reader.. och fråga ente va de e för jag ORKAR ENTE SVARA!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
broderna Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 jag och min bror försöker hela tiden och mixa men den aktiveras inte myster event :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 jag vet hur man får den men orkar inte berätta :rolleyes: men jag fick eon ticet fast jag vet inte hur jag gjorde:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg