Veilor Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 HA!här är listan på alla spel: Omgång 1 I den första omgången kommer du att få välja mellan två olika spel, beroende på vad du tycker passar dig bäst. Alternativ 1:Wario Ware, Inc.: Mega Party Game$ (Nintendo GameCube) Spelsätt: Time Attack Alternativ 2: Mario Kart: Double Dash!! (Nintendo GameCube) Spelsätt: Time Trial Bana: Waluigi Stadium Omgång 2 Donkey Konga (Nintendo GameCube) Svårighetsgrad: Monkey Låt: Super Mario Bros. För dig som inte har haft möjlighet att testa detta spel innan tävlingen går av stapeln, kommer det att finnas ett par exemplar av spelet för demonstration på plats. Omgång 3 The Legend of Zelda: Four Swords Adventures (Nintendo GameCube) Spelsätt: Shadow Battle Detta spel är inte släppt i Sverige ännu, men lugn! Vi kommer att ha en ordentlig genomgång av det på plats innan tävlingen börjar. Omgång 4 Super Smash Bros. Melee (Nintendo GameCube) Spelsätt: VS Arena: Battlefield kopierat från nintendo..kunde inte klistra in känken...dom har javascript <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 hahaaa äkta bra ju för min del jag e mariokat master men e okså hyfsat bra på melee (jag vill inte skryta på att jag e bra på det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 synd att man inte är medlemm :( jag är bra på dom där spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Man behöver itne vara medlem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pikamaxi Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Jag ska vara me ska vinna i kungsbacka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Man behöver itne vara medlem behöver man inte...fast jag kan inte i alla fall..för långt bort..vart det än är :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Man behöver inte vara medlem så dt behöver man inte B) då är dt bara att övertala ens föräldrar att skjutsa en till stockholm 2 mil dit eller så får man ta tåget :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 men man behöver ju ba cykla dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 men man behöver ju ba cykla dit hehe..bor du i närheten eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Hehe, jag föredrar tåget :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Hehe, jag föredrar tåget :rolleyes: är det inte ganska dyrt eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Jo, men min familj saknar bil... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg