Legend_gamer Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 okeey? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Niklas1990 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 hur kommer man till sky pilar ochjag har klarat pokemonligan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Niklas1990 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 fånga en ice-typ jag har en walrein som jag fångade i level 30 som en speal. den kan klara nästan hela ligan själv den har väldigt bra attacker. sheer cold on hit ko attack blizzard aurabeam surf den är nu i level 63 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 29 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 oki! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Jag använder bara Latias för att klara ligan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 hmm... jag brukar bara använda blaziken... men det är roligare att använda många olika... köp inte maxpotion, köp hyperpotion istället!!! och revive... det är det ända du behöver... ;) (+ några superpotion) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Köper aldrig några...Använder dom inte men ibland!D jag ha i bag brukar jag använda... E d första gången du försöker klara ligan?((Till thepokemon)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 30 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 japp just nu ser de ut så här: Manectric lv.49 Plusle lv.55 Grovyle lv.55 Torkoal lv.56 Swellow lv.80 Crawdaunt lv.43(håller på träna honom) men ska jag ha min absol på lv.46 eller ska jag träna crawdaunt?? och jag kom till sista..jag vann över skarmory..men sen kom aggron fram och då misslyckades jag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jonathan16161 Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Om du vill slå aggron (ett bra tips) ground eld o gräs attacker brukar ta rätt så mycket på honom. Ps spara efter varje tränare i ligan så du bara kan starta om ifall det inte skulle bli som du hade tänkt dig eller nåt annat sånt. Lycka till! hoppas du nu e redo för :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 31 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 tack ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 hmm... a du inte bara ta en eld attack??! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 1 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 menar du att jag ska använda min torkoal eller? overheat eller flamethrower isåfall? :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg