Scraw Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 Jo, nu är det så att när jag ska spela ett spel, vilket som helst. Det kan vara ett plattformsspel i 4-bit eller Command & Conquer: Generals. Efter ett tag börjar spelet lagga/hacka grovt, och så stannar det till i lagg/hack. Efter några 20-30 sekunder slutar det och då kan man fortsätta spela. Men sen efter kanske 1 och en halv minut så börjar det igen. Vill gärna ha bort det här utan att formatera datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 SÅ ÄR DET MED MITT DELTA FORCE 2 VAS DÅ STÄNGS DET AV AV SEJ SJÄLV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killer_Johan Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 Klarar processorn av spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 japp!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 synd för delta force2 är skit kul men sudig grafik :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 Jo, nu är det så att när jag ska spela ett spel, vilket som helst. Det kan vara ett plattformsspel i 4-bit eller Command & Conquer: Generals. Efter ett tag börjar spelet lagga/hacka grovt, och så stannar det till i lagg/hack. Efter några 20-30 sekunder slutar det och då kan man fortsätta spela. Men sen efter kanske 1 och en halv minut så börjar det igen. Vill gärna ha bort det här utan att formatera datorn. avinstallera allt onödigt skit och defragmentera datorn... allt jag kan komma på... gör en virus sökning också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killer_Johan Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 Det borde funka för det bero på att hårddisken är för full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 japp tror jag också jag har typ ingen plats på datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 Har det alltid varit så eller har det blivit så på sistonde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scraw Skrivet 11 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Det har varit så länge nu. Det bara kom fram. Jag har gjort virussökningar, tagit bort massor av skit. Det är mycket plats kvar. Det är ingen fråga om systemkraven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killer_Johan Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Vad har du för operativsystem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Jo, nu är det så att när jag ska spela ett spel, vilket som helst. Det kan vara ett plattformsspel i 4-bit eller Command & Conquer: Generals. Efter ett tag börjar spelet lagga/hacka grovt, och så stannar det till i lagg/hack. Efter några 20-30 sekunder slutar det och då kan man fortsätta spela. Men sen efter kanske 1 och en halv minut så börjar det igen. Vill gärna ha bort det här utan att formatera datorn. Du har för mycket på din data men du kan rensa din data lite :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.