mr.best Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 jag tycker ni kan kolla i ''pc-trima datorn''(tror jag det stavas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scraw Skrivet 11 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Men min dator är inte full ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killer_Johan Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Nu vet jag!Du måste ha brist på virituellt minne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scraw Skrivet 12 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Okej, och hur fixar jag mer virtuellt minne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 kolla i en affär och köp eller maxa det du har mer hjelp kanse ni kan hitta i ''Pc-Trima Datorn'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kingofthefire Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 sök efter virus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johannilsson Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 f*n hur fixar man virituellt minne! ja kan inte använda winzip o cs på grund av de=/!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tornado1401 Skrivet 21 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2003 OS(operativsystem) om du har xp så är det inte konstigt att det inte funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johannilsson Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 det står att ja ha för lite virtuelt mine så vissa spel kan inte användas elle nåt står de!! sen när ja spelar nåt så stängs de av efter ett tag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Testa att skaffa en nyare version av Direkt X. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.