Snake Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 lol, tråden handlar ju om gamecube <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 jag gillar Zelda:The Windwaker Mario Kart:Double Dash Super Smash Bros Melee (alla till Gamecube) Om du spelat nått hos nån kompis som du tycker är bra (spelet alltså) Köp det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 ff:cc (final fantasy:crystal chronicles) är väldigt linjärt och upprepande inget ff spel azo men starfox:adventures är värt att köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Värda att köpa: Ssbm-Players Choice Metroid prime-Players Choice MGS: TTS (Värt fullpris) Zelda tww (Värt fullpris) Orkar inte komma på fler nu.. FF:CC är INTE värt fullpris, för långtråkigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 hmm....vet inte.jag har inte så många spel men...phantasy star online ser kul ut där finns det SP och MP(online)....eller Harvest Moon.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Bowser Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 hmm....vet inte.jag har inte så många spel men...phantasy star online ser kul ut där finns det SP och MP(online)....eller Harvest Moon.. man behöver väll bredband eller modem ( till game cube) för det?? vilket jag inte har.vad gör man på det då?? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Om man vill spel online så behöver man bredbands eller modem adapter, men det går bra att spela offline oxå.. 250 timmars speltid utlovas i offline läget.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 dt är lång tid det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg