Autobahn Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Hem till midgård, en ängels tålamod, parlamentet & kanalen extreme sports m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 jag brukar titta på the simpsons! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Jag har ingen serie som jag följer, men om jag kommer ihåg och inte har nåt annat för mig brukar jag titta på Simpsons, Vänner, OC och Scrubs. Scrubs ÄGER!!! Kolla in det om ni inte har gjort det än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 simpsons brukar jag se på men inte south park(inte på tv'n) ser alla avsnitt istället på datorn även dom nya som inte har visats än i sverige! :P Ge en länk :D (please) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 tycker att The Simpsons äger, såklart...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 pokemon dragonball gt dragonball z och Rasten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 dragonball z, yu-gi-oh, pokemon, bayblade. en massa anime brukar jag se på. och Hem till midgård Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 the simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 pokemon dragonball gt dragonball z och Rasten Vad tusan är Rasten?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.