finaly_man Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Vill ha flera spel på fuska.se, men jag har inga förslag. Kanske ifårn miniclip.com men dom tar nog betalt för det...fuska är väl lite för 'smutsigt' för dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Finns fler att ladda ner från tillverkaren av forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 24 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Vad menar du? Jag vill att dom ska finnas med highscore på fuska.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Det är det jag syftar på. Tillverkaren av forumet(invision) har släpt fler spel som admin kan ladda ner till servern åt oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 om man går till fuska.se-> onlnespel så finns det fler spel där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 De spelen är offsite, inte fuskas, ingen hiscore här på fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 25 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Och det var det jag ville ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.