JoJjo_ Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 mm men nu går jag o sover.ska hgå o simma imorn. gonatt,amy.*gääääsp* :zzz: vi ses imorgon hoppas jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Jag e inne varje dag ;) Skulle oxå vilja sova nu om inte vi ha en liten fest hemma.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 25 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 jag hade less damp sen tog jag skill beat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 haha jag fick ta reda på hur man ändrar hipp sak i dewford själv.Amy,du vet den där killen som står utanför huset där dom bara pratar "hippt"? prata med han.säg nej på hans fråga. ta-dah! nu frågar han va dsom är hippt som du tycker! sen kan du säga vad du vill! haha,jag tog AzurillWord. haha finns inget som heter så men ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Spelar ingen roll det är bara olika level man fångar i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Vem menar du, i vilken stad fins huset där de pratar "hippt"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 i dewford talar man hippt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jonathan16161 Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Vadå hippt? Fattar inget :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 alltså trendigt, modernt man snackar "inne" språket... typ...typ.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 men jag prattar med honnom och svara azarill world men sen när jag flyger till stället där febas fins så möter jag bara hajens bäbis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 jag vet hur man får milotic! man fångar en feebas sen vinner man super rankings skönhets tävlingen med feebas då utveklas den till milotic! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg