JojjeBall Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 fins de nå fusk till counter-strike (online)... ej source beta... så många så möjliga, järna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 varför vill du ha det... det e ju så j*vla tråkigt att fuska över nätet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JojjeBall Skrivet 24 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 jag tycker oxå det.... men min kompis vill ha de... han kan int hitta sånt...ha du nå koder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 ofta är "en kompis" en själv.. :P men cs har inga såkallade koder.. utan du måste ladda ner fusk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JojjeBall Skrivet 24 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 fast de va jag som skickade in det här inlägget HATAR jag fusk till cs...det förstör hela skiten...jag ska säga åt han som ska ha fusken att om han ska ha nåra så får han f*n leta rätt på dem själv, ja vill inte att alla ska tro jag fuskar... ja ville bara säga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 jag vet en sida . me jag ska f*n få stopp på Cs fuskadandet :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 om någon kommer å att man uskar så kan man hamna på black ban list och kommer ej att få¨spela cs mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 yup yup det är så j*vla tråkigt att alla fuskar på cs sluta med det för f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JojjeBall Skrivet 25 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Jag ha hittat en sida nu, men ja täcker f*n inte ta hem nåra... de va min kompis som ville ha dom, men när ha nu läste alla dessa inlägg så förstod han att han int vill fuska...om man typ ha dödat 100 st å fuskat, då känner man kanske att "Oj va BRA ja e!!!", men de e man igenteligen inte man helt enkelt FEG man vågar int ersänna ett man int kan döda utan fusk, ja vill ba säga att SLUTA FUSKA!!!!! NUUU Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 jojjeball jag tror du hittar på <_< jag har själv en sida men ger aldrig till nån vill inte sprida ut olaglig heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.