Netsire Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Hej hur får man egna spry bilder på cs 1.5 eller 1.6 kan nån säga hur man gör det om ni inte vet svara inte då om ni vet så ge mig länken eller hur man en gör!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mave Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 :( Jag undrar samma sak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 25 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Mmmmm jag vill veta hur man får egna spray Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^_^ Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 det är skit enkelt proget heter : wally www.wally.com elelr ngt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 det va ju en resesida :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MetoC7 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 C:/Program/Steam/SteamApps/Counter-strike/Cstrike Finns en fil som heter Tempdecal.wad.. Tempdecal Converter Sen förvandlar du bilden du vill ha till pldecal.wad fil, men du måste byta namn så den heter tempdecal... Sen tar du bort gamla tempdecal, och satter ditt nya.. OBS! Satt Den nya tempdecal pa Skriv skydd, for att gora detta, högerklicka på den ny tempdecal och ta egenskaper, sen satter du "skrivskyddd".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.