Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

jag klarar honom inte, vilken taktik ska jag använda? jag får typ slut på fp direkt och det är slöseri att använda någon dålig item som fixar lite fp på marios runda och sedan använda andra personen till att göra attack. Han suger ju i sig sina minijag hela tiden.

Skrivet

Oj, få se om jag minns hur jag gjorde. Jag tror att jag började med att använda Multibounce och hoppade på honom så många gånger jag bara klarade av, då flög minigrejerna ut. Sen tror jag att jag hade Parrakarry och lät honom göra en flygande raid på alla. Sen använde jag nog lite olika Items emellanåt också som skadade alla fienderna, typ Thunder Boult eller vad det heter. Har man tillräckligt mycket HP och FP så går det ganska bra.

Skrivet

hm, du menar thunder rage tror jag, vart finns den att köpa då? (*har lite cash*). Men jag har inte så mkt fp, aha! om jag inte använder någon badge kanske ;)

Skrivet

Thunder rage kanske är den som träffar alla fienderna, jag kan ha kommit ihåg fel. Vet inte vilken affär som säljer den men nånstans ska den finnas. Den är himla bra för den tar 5 eller 6 HP av fienderna. Starpowern när man får det att regna stjärnor är också bra för den tar 7 HP och gör inte av med några FP. Har du några FP och HP-plus badges? I så fall kan du använda dem och bara använda de övriga badges som du verkligen behöver. Hammer throw kan vara bra liksom Power Bounce. Double Dip är också bra för då kan du använda två thunder rage och göra dubbelt så mycket skada varje gång det är din tur.

Skrivet

ah, nu har jag klarat det och är vid krystal palace, men det är så förvirrande, man kommer ju till samma rum hela tiden. jag har fått en nyckel, den blåa.

Skrivet (redigerat)

jo jag inspekterar ju dom, jag ser till exempel mario stå med bombette vid ett ställe :unsure: nu har jag hittat =). det var svårt att se mellan pelarna.

Redigerat av KazeN^
  • Skapa ny...