JoJjo_ Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 vid strömmarna,ni vet.har ni någonsin kommit ner i Dive-området?JAG kom ner där idag :D .läste blindskriften."Go Up Here" !??! :blink: den är ju på en vägg.man kan inte gå fram där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Man ska Diva upp (fattar du inte det???) <_< :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 25 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 oj oj stor grotta :D det här kommer ta några timmar.vet nån vad alla betyder?har Digat in mej i andra kammaren.den högst upp betyder "first come Religanth last come Wailord." den ner till vänster betyder "in this cave have vi lived" och den till höger betyder "we owe all the pokemon" och den ner till höger håller jag på med nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Det är bara den högst upp som räknas alla andra är onödiga. Det där med Wailord & Relikant är att Wailord Ska fara först i Partyt & Relikant sist. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 OBS det är as svårt att fånga Regi bröderna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 25 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 jag vet det :D .. fast jag slösade min Masterball på Groudun ... korkat va? har bra lust att bara starta om allt så man kan fånga RegiSteel.vill bara ha den.vet inte varför :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 26 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 var finns Religanth?jag har en Wailord nu.men Religanth borde inte vara så svår o hitta.det e ju bara en stor,ful fisk.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 26 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 var finns Religanth?jag har en Wailord nu.men Religanth borde inte vara så svår o hitta.det e ju bara en stor,ful fisk.. <_<...sorry att jag dubbelpostar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Det var trippel... Du hittar den under vattnet vänster om Mossdeep. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Det var trippel... Du hittar den under vattnet vänster om Mossdeep. i tången(hi hi). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 26 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 det förstår jag väl.vet du,Ow123? jag har faktist en järna så att du vet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 (redigerat) det förstår jag väl.vet du,Ow123? jag har faktist en järna så att du vet :)VARNING!ONÖDIGT MEDDELANDE!Det stavas hjärna.Min bror ville absolut skriva det. Redigerat 26 Augusti 2004 av minilena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg