Dark Elite Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Om man inte kan ja men annars säger han I can see Mirage Island today Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egr0909 Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 hur länge ska man vänta tills han säger i can see mirage island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Jag vet inte det kan ta hur lång tid som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 (redigerat) Jag vet inte hur många ggr jag ha visat d men.. Här e en bild på vilken Route d finns Redigerat 27 Augusti 2004 av Ratiasu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Och så den här.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Här e Berry som finns på den ön...Lichi Bery Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 (redigerat) Trippelinlägg Redigerat 28 Augusti 2004 av Giga_Bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egr0909 Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 vad möter man för pokemon på mirage island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 den här wynaut eller vad den heter mellan lvl 5-50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Latias/Latios brukar finnas omkring den routen där Mirage Island e!Jag fångade min Latias på Route 130 och min andra på 131!Mirage Island e på Route 130 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 (redigerat) Me Eon Ticket kan man bara komma te Southern Island!ne jag tror det var en annan ticket såg på seerebi eller så har du rätt eller så e båda rätt ;) och förresen ¨år han inte latios eller latias där i mirage utan i southern Redigerat 3 September 2004 av _ray_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 (_ray_ @ 03/09-2004 09:52:36) Me Eon Ticket kan man bara komma te Southern Island! ne jag tror det var en annan ticket såg på seerebi eller så har du rätt eller så e båda rätt ;) och förresen ¨år han inte latios eller latias där i mirage utan i southern Allså jag menar om man ha Sapphire så kan man bara få Latios i Southern Island!!Man Latias så flyger den överallt så ska man leta efter den!Och den brukar finnas omkring Mirage Island!D står i nästan alla hemsidor!Och ha du Ruby så e d tvärtom!Fattar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg