JojjeBall Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 alla ni som vill att man ska sluta fuska kan skriva in sitt namn och nått om fuskadet...SLUTA FUSKA PÅ CS, de förstör hela j***a spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 jaaaaaaaa och när man fuskar betyder man att man suger i cs en nolla en noob det förstör hela spelet varför ska ni hänga med dem som gör alla fusken och hackern.men men min kompis fuskade en gång han blev bannad på sin cd-key i 4 månader det händer så det scannas varje gång på alla som har fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 ni vet väl att potti och heaton har fuskar på ett pcw!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 ni vet väl att potti och heaton har fuskar på ett pcw!! bevisa det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 att fuska på cs tycker inte jag om men jag andvänder gravity på mina baner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Fuska liksom... näää! Fast jag kan säga att gravity (koden) är rolig! :D Fast jag tycker att man inte ska fuska, eller så spelar man inte, det är ju rätt onödigt isåfall! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Fuska liksom... näää! Fast jag kan säga att gravity (koden) är rolig! :D Fast jag tycker att man inte ska fuska, eller så spelar man inte, det är ju rätt onödigt isåfall! <_< hallå gravity är inget fusk.fusk i cs är dem där olaglig heterna som Walkhack flashhack speed hack aim bot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Så Lamt o Fuska på Cs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 japp det är bara skitiga newbies som fuskar inte vi pros SLUTA FUSKA DET FÖRSTÖR SEPELET Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 (Bubblar @ 26/08-2004 15:30:12) ni vet väl att potti och heaton har fuskar på ett pcw!! bevisa det då sägaer som min kompis säger:Heaton är överskattad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 (Bubblar @ 26/08-2004 15:30:12) ni vet väl att potti och heaton har fuskar på ett pcw!! bevisa det då nej.. jag kan inte bevisa det men det har stått på en hel del cs-sidor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.