stybbe91 Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Men asså orka gnälla skaffa cheating-death och kör på en cheating-death server så slipper ni alla som fuskar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 nej.. det finns fusk som klarar c-d... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Jag tycker inte att man ser fusk lika ofta nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 men i Cs var det inte mening att man ska fuska det är nåra som gör alla hacknings och sånt dem skapar fusken det förstör spelet.det har kommit en ny anti-cheats om nån som fuskar och går in typ i en server och en person har på anti-cheats så blir den där killen som har fusk bannad på sin cd-key man kan bli det för evigt 1 år eller 1 månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 nej.. det finns fusk som klarar c-d... Kanske tror inte det men det är da inte lika många som fuskar där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 det kanske e sant.. fast det är inte helt omöjligt... c-d är ungefär som ett bra virusprogram och fusk är virus... vissa fusk åker direkt medans vissa klarar sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 men bli admin da! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Jääääääähhhlar! Alltså dom flesta här är paranoid. C-D stoppar inte alla fusk. HeatoN är inte världens bästa spelare. Ens cdkey kan inte bli bannad i 4 månader. utan bara i 12 månader Allt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Jag har haft wallhack.. men.. då går man bara omkring o försöker göra så man ser genom saker, d går bättre för mig utan fusk så ja slutade d e ganska coolt, min kusins kompis brorsa (eller nåt) är Potti :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 alla som undrar vart man laddar ner fusk så http://cshax.fionex.com/hax.php?game=cs1.6 vet att nån inte kommer att gilla det här lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 http://cshax.fionex.com/downloads/slay0r-v3.44.zip Där är det bästa fusket. Kaktus-Killen, Jo den går ju bra. There are good lies and bad lies. That's a bad lie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Att fuska bevisar att man är en n00b.. Hört denna? Alla spelare hade 0-10 förutom HeatoN, för han hade cheat-on.. Hört av K3nG4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.