lacke Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 behöver hjälp med att hitta hammaren i zelda a link to the past... jag är just nu i mörker världen men behöver hammaren.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Är du kanin? om du är det ska du hämta skatten från berget i ljusa världen. för att ta sig till den ljusa världen andvänd spegeln.(notera varpen efter den) Om du inte är en kannin så gå mot första templet i den mörka världen och ha med dig 110 rupier... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lacke Skrivet 26 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Är du kanin? om du är det ska du hämta skatten från berget i ljusa världen. för att ta sig till den ljusa världen andvänd spegeln.(notera varpen efter den) Om du inte är en kannin så gå mot första templet i den mörka världen och ha med dig 110 rupier... jo men jag har betalat apan och tagit mig in.. men finns hammaren inne i det stället..?? alltså det är borgen där man får sin första diamant.. och man behöver hammaren där.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Ja, den är där inne någonstans... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 van kan man inte göra en tråd med zelda spelet istället för bara massa zelda trådar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Nej, det strider mot forumets praxis: t ex Fråga på men erbjud inget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dippsi Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 hej. om du tittar på kartan ser du att du har en kristall med en 1 i. ( där du också fick springskor) i den byggnaden får du hammaren tips på vägen: apan du möter på vägen är det ända sättet att ta sig in, ge den pengarna den frågar om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dippsi Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 såg att du tagit dig in. isf är den i det vänstra rummer efter bron som försvinner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 (redigerat) Hammaren är huvudskatten i Dark palace (det pallatset du är i). Den behövs för att klara bossen. Det tog rätt långt tid innan jag hittade den också Redigerat 28 Juli 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Du hittar den snart :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Du hittar den snart :P Håller med. Han hittar den snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ashan Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 det är ett rum som du spränger dig in i som liknar lite av en labyrint, det är efter den där bron som börjar gå sönder när du går på den, då springer du förbi en kista, där i ligger hammaren. när du sen är i rummet som jag nämnde tidigare så ska du gå neråt och hitta en spricka i väggen, spräng där så hittar du hammaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg