Hoppa till innehåll

Hammaren...! Hjälp Behövs I Stora Lass..;)

lacke

Rekommendera inlägg

Gäst henke37

Är du kanin? om du är det ska du hämta skatten från berget i ljusa världen. för att ta sig till den ljusa världen andvänd spegeln.(notera varpen efter den)

Om du inte är en kannin så gå mot första templet i den mörka världen och ha med dig 110 rupier...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är du kanin? om du är det ska du hämta skatten från berget i ljusa världen. för att ta sig till den ljusa världen andvänd spegeln.(notera varpen efter den)

Om du inte är en kannin så gå mot första templet i den mörka världen och ha med dig 110 rupier...

jo men jag har betalat apan och tagit mig in.. men finns hammaren inne i det stället..?? alltså det är borgen där man får sin första diamant.. och man behöver hammaren där..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej. om du tittar på kartan ser du att du har en kristall med en 1 i. ( där du också fick springskor) i den byggnaden får du hammaren

tips på vägen: apan du möter på vägen är det ända sättet att ta sig in, ge den pengarna den frågar om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 11 månader senare...
  • 1 månad senare...

det är ett rum som du spränger dig in i som liknar lite av en labyrint, det är efter den där bron som börjar gå sönder när du går på den, då springer du förbi en kista, där i ligger hammaren. när du sen är i rummet som jag nämnde tidigare så ska du gå neråt och hitta en spricka i väggen, spräng där så hittar du hammaren

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...