Chihuahua Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Skrivet 26 Augusti 2004 1. till det tomma spökhuset vid stranden. Gå till stranden och leta upp ett tomt rucken som står något öster om stranden. Gå in. 2. till sin grav, fast inte på kyrkogården. Gå till häxans hus (utanför skogen) och sen en ruta vänster så ser du en grav till vänster. Dit ska du.
Elias Skrivet 26 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 26 Augusti 2004 är det på stranden? vilket håll e öster?
Elias Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 28 Augusti 2004 men hur får man saken så man kan flyga jätte långt man behöver den för att få de sista skaterna eller
Chihuahua Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Skrivet 28 Augusti 2004 Trippelposta inte! Du kommer få en slags flygande tupp sen (rooster) som du kan flyga med. Har för mig att du får den efter grotta 6.
Elias Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 28 Augusti 2004 men i katfishs maw där e jag
Chihuahua Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Skrivet 29 Augusti 2004 jaså minsann, det är så det låter! Då tycker jag att du tar och låter bli att trippelposta och väntar tills man ser dina inlägg, jag är faktiskt inte inne hela dagen! Det där kallas personligt påhopp, §1.1 iaf så fattar jag inte frågan, men det spelar ingen roll. Jag har ingen större lust att hjälpa dig längre.
Rekommendera inlägg