epaaj Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 är det nån som har kommit långt på gta 3 och kan skicka en save-fil till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nohlgren Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 vad är save-fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 du måste ha spelet på datorn och då går du in där du sparade den tex C:/program/gtaIII/gamedata/save har inte gta så jag vet inte vart den är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 är det nån som har kommit långt på gta 3 och kan skicka en save-fil till mig? ähhh... jag kan hjälpa dig om du behöver hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 8 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 tack, men jag hittade en sida där jag kunde ladda ner lite sparade-filer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTAFAN Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Vilken Sida :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 17 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 http://www.savegames.net/ där finns det save filer till många spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 vilken bra sida :D jag visste inte att man kunde göra så :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 :( Klarar du inte banorna själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 jag tycker det är roligare att klarat allt själv :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Tycker jag med! Men om man installerar om datorn eller nåt kan man ju ladda ner en sparning ungefär där man är!För det e ju jobbigt att köra om allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 det är ju klart men jag skulle bara spara min save fil på en diskett :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.