Team Dark Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Min är i ruta 115 :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 (redigerat) Route betyder ungefär väg. Nå ja. Min hemliga bas bas ligger på en mini-ö en bit söder ut från Mauville, uppe i ett träd, bredvid trädet fins det en skylt där det står Team Aqua rulez, jag älskar Team Aqua :D Redigerat 26 Augusti 2004 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Har ingen just nu ska ficksa en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Route betyder ungefär väg. Nå ja. Min hemliga bas bas ligger på en mini-ö en bit söder ut från Mauville, uppe i ett träd, bredvid trädet fins det en skylt där det står Team Aqua rulez, jag älskar Team Aqua :D Jag har oxå min där på vänstra sidan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jonathan16161 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Jag har min secret base där där man möter registeel när man ska gå upp för trappan till ruinen där man kan plantera berry i route 120 tror ja d e. kanske lite mycket förklaring men fö att ni ska kunna veta var ja menar B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 På den där Fallabor City där under vattenfallet finns ett litet ön me träd. Jag ha den högra sidan av trädet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ralle10 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 jag har min en bit ut i vattnet till höger om mauville city i ett träd typ och bredvid står det en skylt: "Team acua rulez" B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Där ha jag haft min!Egentligen e båra två ställe exakt likadana innuti :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 På den där Fallabor City där under vattenfallet finns ett litet ön me träd. Jag ha den högra sidan av trädet! Jag har oxå min där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 min är uppe i trädet där det e en skylt brevid.men jag toro jag ska typ flytta dit man kan möta Registeel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jonathan16161 Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Det gör du rätt i jojo det är en bra plats (där har jag min också) för där kan du plantera bär, fiska pokemon, få iapapa bär av en tjej du kan mixa skivor me dina vänner så kan dem va bredvid (det har jag me mina 2 kompisar) också finns där några tränare utanför också. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg