XabeR Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 här kan ni lägga in olika synvillor jag har en här http://www.burkar.nu/no/synvillor/krist.gif titta på dom små prickarna i mitten av bilden i 30 sekunder blundar ni vad ser ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Det liknar scream mäst vad jag kan se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Jesus ser man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 jepp det är jesus ni måste titta vanligt på prickarna se´n måste ni blunda länge men har ingen annan nån synvilla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Ser verkligen Jesus ut så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 det är i allafall så dom rittar honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 här kan ni lägga in olika synvillor jag har en här http://www.burkar.nu/no/synvillor/krist.gif titta på dom små prickarna i mitten av bilden i 30 sekunder blundar ni vad ser ni? ååååå!!!gud va äkligt! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Jag fick en liten bok med saker bland annat synvillor, men jag ahr inte på datorn!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 (BlueFox_Girl @ 27/08-2004 19:06:10) här kan ni lägga in olika synvillor jag har en här http://www.burkar.nu/no/synvillor/krist.gif titta på dom små prickarna i mitten av bilden i 30 sekunder blundar ni vad ser ni? ååååå!!! gud va äkligt! :unsure: vad e det då ? jag ser bara en gubbe med hjärt ögon och en konsig mun =S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 men du ska kolla på dom fyra små prickarna i mitten i 30 sekunder sen blundar du ett tag då ser du jesus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Funkar ej =S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Du ska öppna ögonen igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.