ZANN0 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 har nån nåt förslag hur man dödar den där j*vla boss fanen på chapter 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Det skulle kanske vara till hjälp om du skrev vilket spel. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 på ninja gaiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 på ninja gaiden du måste ha lite potion...Vänta tills han laddar en super attack och hoppa undan sedan slår du han..(repetera detta) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 ok tack ska pröva hur ser han ut när han laddar upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 när han slått klart på dig blocka då o sen precis när han e klar gör en snabbattack på X fortsätt så du behöver typ inte döda han helt B) lycka till ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 men det vore bätttre om du hade Lunar... Du behöver bara skada typ 4/5 av hans liv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Hm hoppa åt sidan funkade aldrig för mig. :rolleyes: Jag sprang på väggarna och tog honom bakifrån (med reservation för misstolkningar). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Hm hoppa åt sidan funkade aldrig för mig. :rolleyes: Jag sprang på väggarna och tog honom bakifrån (med reservation för misstolkningar). Hehe ;D, jaja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Hm hoppa åt sidan funkade aldrig för mig. :rolleyes: Jag sprang på väggarna och tog honom bakifrån (med reservation för misstolkningar). Springa på väggarna funkade inte något vidare för mig men du kanske är smidgare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 (Pippo @ 28/08-2004 11:01:24) Hm hoppa åt sidan funkade aldrig för mig. :rolleyes: Jag sprang på väggarna och tog honom bakifrån (med reservation för misstolkningar). Springa på väggarna funkade inte något vidare för mig men du kanske är smidgare... Funkade för mig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 men va f*n jag springer på väggar och upp för väggar och gör en x attack på honom men sen slår han mig och så och jag hinner inte blocka och man bara står och blockar så gör han den där graben och då förlorar man as mycket liv sen men man ska väl inte låta han slå på en innan man gör en attack heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg