Black Shadow Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Om ni fångar en missingo på under lv100 så berättar jag hur man kan få mew. SÅ HÄR: Levla den 1 lv så utvecklas den till en kangashan eller en mew. Men kangashan e vanligast men man kan få mew =) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Missingno-prylen i sin helhet tycker jag låter knäppt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 jag har en lugia/ho-ho på lv 23 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 för mig brukar det också hända lite konstiga saker.. tex. när ja går så kommer det helt plötsligt upp en tränare som vill slåss om, och om igen... och så har wild prof. oak kommit en gång!! utan att ja har gjort någonting... :blink: men ja har inga konstiga pokemon tror jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg