Shadowbeing Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Hur klarar man Bowser på Story Mode när han blir stor? Inga spammare på den här tråden. Ingen fråga om spelet är bra för det är SuperKul!! Banorna är urgrymma, mer utmaning än MarioParty 4. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Jag undrar 1 sak! Är spelet värt att köpa och vad ligger priset på ungefära? Jag är mycket entusiastisk när det gäller gamecubespel eftersom jag har 15 st :) och har klarat 10 av dom bara :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Ja, det är lugnt värt att köpa. Jag köpte det sista på Kupolen i Borlänge, på grund av att jag hade förhandsbokat. Det kostade 649 kr. Det är skitkul, du måste bara prova. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Jag har ju kört 4:an på GC och det va f*n det roligaste jag varit med om...Näst efter alla Zelda spelen såklart :D 649:- hmm fast det va ju förhandsbokat och det har antagligen gått ner något nu... men det ska jag no ha i julklapp och då blire inte mycket siviliserat snack från mig..nene jag kommer sitta på rummet :D Och du en sak till... på SSMB en kille sa att man kan få handen... verkar ju löjligt men...(du som e proffs) :D vet du om något sånt har inträffat överhuvud taget? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Det här spelet är faan så roligare än 4:an, så att du bara vet. Skriv om SSBM i den tråden pm du vill skriva om det!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 e de nåra nya gubbar i 5:an.har 4:an och ärlit talat va de skitlite gubbar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Är gubbarna inte lika bra??iså fall så spelar det ingen roll ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 man borde kunna va Baby bowser eller Metal-mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 jag har det första mario party på N64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 på mario party 4 är det alla gubbar som finns på mario party 1 mario party 2 mario party 4 men jag har 1 o 2 till n64 2:an fick jag av min kommer helt gratis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 På Marioparty 5 har man följande gubbar: Mario (favorit) Luigi Peach Yoshi Daisy Wario Mini Bowser Waluigi Boo Toad! På story Mode är det värsta häftigt. Man möter Bowser SOM BOSSEN, NÄR MAN har slagit tre olika Mini-Bowser´s på fem olika banor. Det finns 8 banor i Party Mode. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawe 1337 Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 e marioparty roligt ? ? ? ? ? ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg