Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hur klarar man Bowser på Story Mode när han blir stor? Inga spammare på den här tråden. Ingen fråga om spelet är bra för det är SuperKul!!

Banorna är urgrymma, mer utmaning än MarioParty 4.

Skrivet

Jag undrar 1 sak!

Är spelet värt att köpa och vad ligger priset på ungefära? Jag är mycket entusiastisk när det gäller gamecubespel eftersom jag har 15 st :) och har klarat 10 av dom bara :P

Skrivet

Ja, det är lugnt värt att köpa. Jag köpte det sista på Kupolen i Borlänge, på grund av att jag hade förhandsbokat. Det kostade 649 kr. Det är skitkul, du måste bara prova.

Skrivet

Jag har ju kört 4:an på GC och det va f*n det roligaste jag varit med om...Näst efter alla Zelda spelen såklart :D

649:- hmm fast det va ju förhandsbokat och det har antagligen gått ner något nu... men det ska jag no ha i julklapp och då blire inte mycket siviliserat snack från mig..nene jag kommer sitta på rummet :D

Och du en sak till... på SSMB en kille sa att man kan få handen... verkar ju löjligt men...(du som e proffs) :D vet du om något sånt har inträffat överhuvud taget?

Skrivet

Är gubbarna inte lika bra??iså fall så spelar det ingen roll ju

Skrivet

på mario party 4 är det alla gubbar som finns på mario party 1 mario party 2 mario party 4

men jag har 1 o 2 till n64 2:an fick jag av min kommer helt gratis

Skrivet

På Marioparty 5 har man följande gubbar:

Mario (favorit)

Luigi

Peach

Yoshi

Daisy

Wario

Mini Bowser

Waluigi

Boo

Toad!

På story Mode är det värsta häftigt. Man möter Bowser SOM BOSSEN, NÄR MAN har slagit tre olika Mini-Bowser´s på fem olika banor. Det finns 8 banor i Party Mode.

• Skapa ny...