Slasktratt Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Nu får det vara nog. Måsta ta ett beslut, ska jag köpa Ninja Gaiden eller inte? 549kr är för dyrt tycker jag. Var hittar jag det billigare? Vissa säger att det är kenpigt som fasen..Hmm, jag tror jag köper det. Men jag kan ju iaf höra eran åsikt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Om du vill så köp NG och det är inte för dyrt. Det kan vara knepigt speciellt spirited doku(boss chapter 14) men när du klarat ut det en gång så kan du lätt klara det utan problem. Svagheten är att spelet håller inte i längden dvs om man inte äslkar Ninja.. Du kan säkert hitaa det för 499 kr på nån affär. Det är ganska svårt för vissa men det kan också vara ganska lätt. Spelet är lite kort men dt är svinkul speciellt med Hurricane pack vol. 1 där du kan möta coola nya monster och en ny boss. ;) Grafiken är ju underbar desamma gäller nästan allt annat med spelet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Om du vill så köp NG och det är inte för dyrt. Det kan vara knepigt speciellt spirited doku(boss chapter 14) men när du klarat ut det en gång så kan du lätt klara det utan problem. Svagheten är att spelet håller inte i längden dvs om man inte äslkar Ninja.. Du kan säkert hitaa det för 499 kr på nån affär. Det är ganska svårt för vissa men det kan också vara ganska lätt. Spelet är lite kort men dt är svinkul speciellt med Hurricane pack vol. 1 där du kan möta coola nya monster och en ny boss. ;) Grafiken är ju underbar desamma gäller nästan allt annat med spelet... Håller meed :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 jo jag tycker det är as svårt har haft det i två tre dygn nu och har spelat tjugo timmar men inte klarat första bossen bra va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 jo jag tycker det är as svårt har haft det i två tre dygn nu och har spelat tjugo timmar men inte klarat första bossen bra va jag klarar första chapter efter 7 min........ :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Invensterar i ett Ninja Gaiden i september. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Invensterar i ett Ninja Gaiden i september. var det för vad jag skrev eller var det nåt annat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Kolla på elgiganten däär brukar dom ha billiga spel ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 (Pippo @ 29/08-2004 00:46:57) Invensterar i ett Ninja Gaiden i september. var det för vad jag skrev eller var det nåt annat? Jag har tänkt på att köpa det ända sen det kom ut. Men nu bestämde jag mig, Ninja Gaiden kommer i min brevlåda när jag fått månadspeng. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 (Mellanmjölk @ 29/08-2004 09:30:16) (Pippo @ 29/08-2004 00:46:57) Invensterar i ett Ninja Gaiden i september. var det för vad jag skrev eller var det nåt annat? Jag har tänkt på att köpa det ända sen det kom ut. Men nu bestämde jag mig, Ninja Gaiden kommer i min brevlåda när jag fått månadspeng. bra köp ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 asbra köp men man måste va fett tålmodig bossarna e ju assvåra när man har lite liv B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 asbra köp men man måste va fett tålmodig bossarna e ju assvåra när man har lite liv B) bossarna är inte särskilt svåra speciellt sista han är inget svår alls...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg