GoldenMew Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 det finns inga gubbar efter G&W... :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 Men mitt spel (SSBM) är från utlandet. Men det är ingen PAL eller nån version. Det funkar på alla tror jag. Den har engelska och japansk språk. ´Mitt GC är PAL. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 kanske på japansk version men på alla europeiska och amerikanska version FINNS DET INGA GUBBAR EFTER G&W!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Vi har redan kommit fram till det goldenmew...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Vi har redan kommit fram till det goldenmew...! Men samtliga läser inte vad andra skriver. Vad är detta för tråd. Alla vet att Master Hand inte går att få. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 a eller hur det e diskuterat 100000000 jav*a gånger man kan absolut inte få någona anann gubbe efter g&w så det såå förutom på det som inte har palversion så punkt slut...,.,.,., Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 a eller hur det e diskuterat 100000000 jav*a gånger man kan absolut inte få någona anann gubbe efter g&w så det såå förutom på det som inte har palversion så punkt slut...,.,.,., Det finns inte så mycket att prata om SSBM, bara gubbarna, banorna och musiken. Och det som finns på Stadium. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 jag har klarat classic mode med kyrby på very hard B) men inte på adventure fast det var bara tre banor kvar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Jag har en kompis som är riktigt bra på SSBM och han säger att det går att få det men det är ju omöjligt det står ju till och med efter att man fått Mr.G&W "du har fått alla gubbar" så hur ska det gå då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 På http://www.detstar.com står det att man inte får fler än G&W och dem går nog efter amerikanska versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Detva kirby Very Hard och Adventure... Inget hände som ni sa.. Men de va S*itsvårt... utan någon continu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Tro mig,det finns inga fler för jag har klarat Classic,adventure och all-star med kirby och inte fick jag en jäklaste hand inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg