Hitman-Kodnamn47 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Skrivet 28 Augusti 2004 En ny hjälte r här! HELLBOY! Vad tycker ni om den filmen? Jag tycker att det roligaste var när han sa: Red means STOP!!! Och sen så bombade han bilen! Hans kommentarer är roliga! Det äckligaste i filmen var nog när den där Kniv Killen hade tagit av sig sin dräkt och att man fick se hans lik.. Citera
Gäst 0012 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Skrivet 28 Augusti 2004 Men vad bra !!!!! :blink: du berräta en händelse :angry: Citera
Gäst YoTo Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Skrivet 28 Augusti 2004 Nu kan jag inte njuta av heeela filmen! Men jaja.. Det får jag tåla. Citera
Gäst toxic avenger Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Skrivet 29 Augusti 2004 En ny hjälte r här! HELLBOY! Vad tycker ni om den filmen? Jag tycker att det roligaste var när han sa: Red means STOP!!! Och sen så bombade han bilen! Hans kommentarer är roliga! Det äckligaste i filmen var nog när den där Kniv Killen hade tagit av sig sin dräkt och att man fick se hans lik.. han är inte ny :angry: i usa finns det massor av serie tidningar med han...serie tidningarna tror jag kom nånstans vid 80-talet...jag vet inte men ny är han inte :) har sett filmen 3 gånger och ska köpa den oklippta versionen på dvd om den kommer! :P och kniv killen heter kroenen Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.