dan92 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Hej!!! Undrar bara om det går att bränna gc spel. Om det går säg gärna hur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Kristian sa att de gick men man måste ha speciella brännskivor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dan92 Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 vart kan man köpa dom??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 I nån spel butik typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 såna kan man bara köpa runt Amerika och Asien ej i europa det är olagligaste att bränna såna spel därför dem är så små. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 det är ju ändå ingen som bryr sig om det är olagligt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 ja jag vet det men om Polisen märker får du böter eller 2 års fängelse men dem märker ju knappast :lol: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 även om man kunde skulle jag aldrig göra det.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Nintendo tillverkar sånna här skivor för att all sorts utav kopiering ska vara omöjlig, men..Så kommer det ett gäng datanördar från Kanadas södra trakter som säljer sånna här små skivor, och speciella brännare. Fast jag har aldrig testat själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Nintendo tillverkar sånna här skivor för att all sorts utav kopiering ska vara omöjlig, men..Så kommer det ett gäng datanördar från Kanadas södra trakter som säljer sånna här små skivor, och speciella brännare. Fast jag har aldrig testat själv. Dumma Datanördar. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Världen är full utav dom ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Jag mena ingen speciell i vårt land. Så ni vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg