Hoppa till innehåll

Irak Kriget

Gäst Liquid Silk

Rekommendera inlägg

Jepp, USA är ett riktigt pissland.

Vadå är USA ett piss land nu blir jag arg bara för att bush vill ha krig så behöver man inte kränka mäniskorna i Usa dom ville nog inte heller ha krig! och Irak hadde det inte så himla bra innan jag tycker inte om krig men att kränka USA är som att kränka sin Farmor :angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Agaf @ 28/08-2004 22:18:14)

Jepp, USA är ett riktigt pissland.

Vadå är USA ett piss land nu blir jag arg bara för att bush vill ha krig så behöver man inte kränka mäniskorna i Usa dom ville nog inte heller ha krig! och Irak hadde det inte så himla bra innan jag tycker inte om krig men att kränka USA är som att kränka sin Farmor :angry:

Sen när blev USA ens farmor?

Visst, det finns många fina männsikor i USA. Men det finns även många idioter också. Många som bor i USA tycker att det är världens bästa land och att dom gjorde människorna i Irak en tjänst. Patrioter, kallas de.

Så givietvis hatar jag inte alla amerikaner men bush, snubben som sagt det smarta som står i min signatur, har gjort USA till ett pissland.

Enligt mej har det egentligen nästan alltid varit det, då USA knappt har haft en enda bra president men busken tar ju priset.

Men än en gång, jag har inget emot de flesta av folketi USA. Men USA har jag definitivt något emot.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Jellyfish @ 06/09-2004 16:18:45)

Bush är jobbig. Jag hoppas att kerry blir president. <_<

Bush? Karrey? It dosen't matter who wins! We loose!

Nog för att Karrey är lite vettigare än Bush, men han är långt ifrån bra. Vad det landet behöver är en fet j*vla revolution.

Påminner om AVP (Alien VS Predator), "Whoever wins... we lose".
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...