ZANN0 Skrivet 29 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 (redigerat) JO MEN DU KAN VÄL NI SLUTA SKRIVA SÅNNA HÄR PÅ XBOX T E X GOLDEN MEW GJORDE EN SÅN OCH GAMECUBE ÄR FAKTIST SUGABALLE TEKNIK och spider-man det är den bästa grafiken tillexempel har gamecube 66 mhz en xbox har 500 mhz och det är hårdisk så man slipper slösa 300 på ett litet chip som inte klarar nåt och ja dom första kontrollerna microsoft gjorde var kassa men dom nya är 30 gånger så bra som gamecubes småttingar och förresten hur många 15+ och 18+ har ni sett på era dåliga skitcube spelfodral och just det nintendo är äldst och alltså sämst så alla kan väl skriva sånna här som jag gjorde jag gjorde den här för att golden mew gjorde en i xbox forumet so fuck the gamecube Redigerat 29 Augusti 2004 av ZANN0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Ehm.. Två tips.. 1. Väx upp. 2. Skaffa ett liv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 29 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 just det ness skaffa ett liv och kasta den j*vla skiten i soptippen och köp en bra konsol istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 (redigerat) Ehm, jag menade till dig.. Det är 100 ggr mognare att spela gc än att sitta och skriva en massa skit som är fullkomligt onödigt och dessutom spottar ut sig en massa könsord. EDIT: och föresten.. Så har jag x-box <_< Redigerat 29 Augusti 2004 av Ness~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 (redigerat) zanno!!!släng ditt jä*la x box!!!eller ännu bättre ha sönder det sen slänger du bort det longt in i en skog i en myrstack.och håller tyst och inte klagar!!!!!!!!!! <_< <_< <_< <_< Redigerat 29 Augusti 2004 av spider-man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 spider: Visa dig mer mogen än honom och försök vara lungn bara.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 okej nu slutar jag att skriva stygga saker...vela bara skriva lite saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 ZANN0, för sista gången, ge dig. Gå till ditt Xbox forum och stanna där, tills du har köpt en Gamecube. Då kan du komma hit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Jag tyck som du vill men stick till XBOX forumet och bygg upp en motstånds rörelse. Du är i fiende teritorium! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Här blev det pajkastning och fanboyism. Om nu bara ska sitta och gnälla över "fel" i era hatobjekt (som i de flesta fall bara är baserade på elaka fördomar) kan vi lika gärna låsa. *låst*. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg