ouagadougo Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 INget bra sätt egentligen, det bästa är väl att använda hookshot innan den hinner attackera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Aa Hookshot e lättast å använda,typ det tar ju tid för bomben att explodera och då kanske Flare Dancer'n hinner attackera dej :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Aa Hookshot e lättast å använda,typ det tar ju tid för bomben att explodera och då kanske Flare Dancer'n hinner attackera dej :P Det är ju inget som sprängs när man möter Flare Dancer.Man ska bara dra ut den svarta plumpen och slå den med svärdet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Men asså nåra tror typ man ska bomba flare dancer'n för att den ska bli förlamad jag sa bara att hookshot e lättare.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvampu Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Mebe-kanse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Men asså nåra tror typ man ska bomba flare dancer'n för att den ska bli förlamad jag sa bara att hookshot e lättare.. Funkar det ens med bomber? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Det borde ju inte funka eftersom flare danser är ju eld och bomber blir ju eld när dom exploderar, så jag tror inte det funkar, har faktiskt inte prövat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvampu Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Bober heter det kan du inte stava Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 ÖÖhh... Är du säker på att vi menar samma saker? Hursomhelst så behöver även jag lite hjälp. I Ganons Castle, i eldrummet finns det en vit cristall som är jättesvår att ta (det är den som är ute på en sjunkande plattform vid väggen till höger). Hur gör man för att ta den? Och en sak till: Hur gör man för att få bort dom här stora svarta grejerna med Gerudo-tecken på? (en sån som finns till höger om ingången till Ganons Castle, i eldrummet där jag har problem och nedanför grejewn som gör Light-skyddet i Ganons Castle) Tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 ÖÖhh... Är du säker på att vi menar samma saker? Hursomhelst så behöver även jag lite hjälp. I Ganons Castle, i eldrummet finns det en vit cristall som är jättesvår att ta (det är den som är ute på en sjunkande plattform vid väggen till höger). Hur gör man för att ta den? Och en sak till: Hur gör man för att få bort dom här stora svarta grejerna med Gerudo-tecken på? (en sån som finns till höger om ingången till Ganons Castle, i eldrummet där jag har problem och nedanför grejewn som gör Light-skyddet i Ganons Castle) Tack på förhand Jag har använt bomber mot Flare Dancer varenda gång, så JA, det funkar! Du pratar om de där stenarna va? Jag tror inte det är Gerudotecken på dem, men skit samma. Du måste ha golden gauntlets för att lyfta dem. De får du i rummet under Shadow Medallion (lila) i Ganon's Castle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Vart i rummet? Har redan klarat det och jag hittade inga. Kankse du menar kistan som står typ mitt i luften ner till höger efter det långa stupet? Är det där? Och hur klara man då att ta den sista vita kristallen i eldrummet? Har det kanske nåt att göra medc att man ska flytta den stora svarta stenen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 (redigerat) Vart i rummet? Har redan klarat det och jag hittade inga. Kankse du menar kistan som står typ mitt i luften ner till höger efter det långa stupet? Är det där? Och hur klara man då att ta den sista vita kristallen i eldrummet? Har det kanske nåt att göra medc att man ska flytta den stora svarta stenen? Golden Gauntlets finns i en kista i Shadow-rummet. När du kommer in, skjut en eldpil på facklan, så att några plattformar kommer fram. Hoppa på dem bort till den stora plattformen. Skjut facklan igen, så kommer nya plattformar fram. Hoppa på dem ner till switchen. Ställ dig på den, så faller en kista ner. Använd longshot på kistan för att ta dig upp till den. Inuti finns Golden Gauntlets. Ja, som jag sa: när du har Golden Gauntlets kan du lyfta de stora, svarta stenarna. Gör det i eldrummet, så kan du ta den sista vita rupien. Lyft också bort den stora stenen utanför Ganon's Castle. Det finns en Great Fairy's Fountain där! Redigerat 15 September 2004 av Rumiko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg